Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Jalin Puhelimen tarina

Jalin Puhelimen tarina alkoi oikeastaan jo vuonna 1996, kun eräs nuori mies astui ryhmähaastatteluun A-lehtien Tampereen myyntitoimistoon. Istui siellä aika monta muutakin kuin allekirjoittanut, mutta olin ensimmäisessä kunnon työpaikassa. Ihmettelin mitä täällä tein ja mitä tekisin isona. Pienen mutkan kautta vaihdoin toisen kustantajan, silloisen Helsinki Median, hommiin. Ajatushan oli mennä kevääksi ja kesäksi töihin, kunnes pääsen syksyllä kouluun. Se kevät kesti 15 vuotta. Piti sisällään erilaisia tehtäviä, titteli ja työnantajan nimi vaihtuivat melkein yhtä monta kertaa. Upeat esimiehet ja loistavat työkaverit veivät läpi muutosten sekä uudistusten. Uutta alkua lähdin etsimään Tampereen Puhelimelta.

Todellisesti ensimmäisiä kertoja alkoi takaraivossa oma yritys muodostua Tampereen Puhelimella viettämieni 2 vuoden jälkeen. Olin menettänyt isäni, isäpuoleni, lankoni ja lopettanut työssäni, jouduin oikeasti katsomaan itseäni peiliin ja kysymään mitä haluan tehdä isona ? Mitä osaan tehdä ? Tein kaikkia tehtäviä Aamulehden jakajasta muuttolaatikoiden kantajaan, salibandyvalmentajasta remonttifirman toimitusjohtajaan, hain kaikkia mahdollisia tehtäviä pienpanimon toimitusjohtajasta yöhoitajaan. Kun tuota rumbaa oli mennyt melkein kolme vuotta, olin sateisena tammikuun iltapäivänä laputtamassa kerrostaloja kiinteistönvälittäjänä kun erittäin hyvä ystäväni ja entinen kollegani ja soitti: ”Mitä jos palaisit kotiin ??”

Siitä ajatus lähti. 2 kuukautta ja Jalin Puhelin oli syntynyt. Tulevaisuus kirjoitetaan puhelu kerrallaan, tehden perinteistä puhelinmyyntiä perinteisin keinoin. Sanotaan suoraan asiat, pidetään mitä luvataan. Joka aamu pitää jokaisen pystyä tulemaan töihin ylpeänä ja iloisena. Asiakasta kunnioittavaa myyntityötä tehden opitaan uusia asioita joka päivä. Siinä lyhyesti, miksi Jalin Puhelin on olemassa. Mitä se tekee tulevaisuudessa, on vielä avoin. Sen tarinan teemme me kaikki yhdessä. Sekä työntekijät, esimiehet että asiakkaat. Unohtamatta yhteistyökumppaneitamme.